måndag 25 april 2011

Förväntan...!

...
Så mycket att se fram emot!

1. Valborg, 30:e april.
Det kan bli bra. Vad mer ska man säga?

2. Tandläkaren, 4:e maj.
Okej, nej. Det var ett skämt. Det kan inte bli bra.

3. EPTU med Hoven Droven på V-dala, 5:e maj.
Mina fötter dansar redan en glad schottis. Det kommer att bli helt fantastiskt! Åh, det är bara en dryg vecka kvar!

4. Grammatiktenta, 6:e maj.
Nej, det är faktiskt inte ett skämt. Det skulle kunna vara en mardröm, i och med att det är EPTU kvällen innan och så, men jag är lite för självsäker för att oroa mig. Jag kan det här. Det kommer att bli en trevlig tenta. Pepp!

5. LF goes LF, 7:e maj.
Förra terminens lördagsfikavärdinnor tar tillfälligt över Lördagsfikat och visar var skåpet ska stå, en gång för alla! Vi kommer att rocka! Yeah!

6. KMK-bal, 9:e maj.
Fram med min fulaste balklänning!

7. Vårbal, 21:a maj.
Fram med min finaste balklänning!

Oj oj oj, all denna längtan! Vad ska jag göra av den? Vad ska jag göra av mig själv? Gaaaahh!

(Så, nu har jag gett utlopp för den lilla känslovågen. Förlåt om jag i och med detta råkade stänka ner någon mycket ointresserad liten människa, men ni får nästan skylla er själva. Det här är min blogg.)

/z.flygh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar